aku, hp dan history...

nie sajer jer aku nak kisah kan tentang sejarah hp yang ader dkam
sepanjang hdup aku nie..
hehehe

hanset pertama aku adalah model nokia 3610..








aku beli hanset nie maser 2 yang secondhand nyer pown agak2 aku rm150 kowt..
(mahal gler....hu3)
tpnaseb baek aku ader duit biasiswa..
hehe..
kra aku da tersalah guna la..
lamer gak la aku gna hp nie..
pas2 bertukar2 ngan hp laen lak..




nie pon pinjam yg ayah aku nyer kowt...
haha..
tukar selera...










yg nie pown pow owg gak...
kakak aku nyer..
model butterfly kowt...







yg nie plak aku pinjam abg aku nyer..
hehe..
(kalo saper inagt hp nie femes coz zaidi dlam cter drama sembilu gna...haha)
kalo xslap aku..
mhal gler kowt maser 2 bru rm1600...
ho3...











haaa..
dlam byak2 hp..
hp nie paling banyak kenangan..
hp yang mnyaksikan bagaimana aku telah berjaya dgan selamatnya merasa bercuti di wad HUKM selama beberapa hari..
dan selepas 2 jgak ianya lenyap dari pandangan aku..
huk3 ..
sdey3...




pas2 lpas kejadian 2...
muncul lak nokia E71...
tp..
baru nak merasa hp baru...
xsampai sebulan...
hilang..
celaka betul..
saper ntah rembat..
bangun2 tdor da ilang..
mental sebulan...





kalo ikowt kan aku da trauma nak pkai fon mahal..
pas2 maka wujud lah hp sony ericson K770i...
pertama kali nie aku nak try sony nyer brand lak..
hu3..
tp ok la..
xmhal sgt...
jnji ader 3G...
hehe

so seingat aku 2 jer la keturunan hp yang sempat bersama aku..
pas2 nie xtaw la.
bergantung pada cuaca sekeliling..
hehehe

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
0 Responses
Leave a Reply

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails