catatan aku buat ari nie…

tajuk nyer… class ajaya lagi…

hahaha

aku sekali lg kna hentaman yg agak teruk…

sebabnya adalah..

aku masih lagi belum submit dier nyer “take home quiz”….

Dua lak 2..

Da lar 10 soalan

So makne nyer sume total 20 soalan..

Waaa…. Mati aku xtdo ag malam nie…

Xper2…

Sndri buat so sndri mau tanggung la…

Bak kater nabil… “lu pikir la sndri….

Tp kalo kater2 Flight Sabri plak pikir2 kan la…..

Versi nyer agak samer…

Tp mungkin dier tgok rancangan nadil 2 xabes episode…

Hahaha

So masuk balik bab Lt. Kol Ajaya Kumar nie..

Sok pepagi lg…

Aku da kna and terpakse submit dier nyer eseimen…

Kalo x..

Dier akan bunuh diri….

Tp sblom 2…

Kompem2 dier akan bunuh aku dlu kan…

So sblom kejadian pembunuhan ini berlaku… baek aku caw dlu and proceed 2 aku nyer assignment..

Salam sumer….

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
0 Responses
Leave a Reply

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails